sacker jag elskar massor:)XD


top 5 sacker jag elskar masso XD

--------------..-.....--------------------------

5. chemi XD de e besta äment i sckolan:P elskar chemi massor

her e en bildd pa mitt labåratårium asddw
de gula e inte kis lovar :P:P

4.
myskmöss (elska)

myskmöss er en tribus i fammilgjen mulvadsjur me två arter såm er bra anpasadde til livett i vaten:)
nais:)

her e bild på desmanråta (en ras i fammiljen:P)
lol
den schilar XD

3. favvobralerna e fortfarrande en av di besta sackerna somm fins:PXD:P dom eger
2.
poolen jak har pa min tredgord :)

min pool e rät så stor :)
ja brukar bada därr

s

1.

seta svansen på grissen XD
det eger :P spilar altid de mä mina venner XD (erik)

lerkr

pusar på er som leser vetinte om ni jilar mij men ja jilar er masor :LP:P:P hedå merr inleg senarre =D















PS!!!!!!
ida fongade ja en storr mört i mälarren:P erik ått den i et naffs XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0