olicka saker i livet (filosifikation 1)

filosoferings dacks!!!!!!!!!!!!!!!

hej ala glada grodor:):)

idag har ja filosoferat micke om andra blogar.
blogar jak läser är till eksempel

paolina
krille boj
blondinbella (snyg:P)
fiska (favoritten just nu XD)

i ala fall:)
jak ska göa som dom skrivva om dagens outfit????
XD
ok!!!!!!!!
dagens outfit???????

1.

Snyg kepa:) (min favvorit)
snygast i värden?????:P

im a fish!!!!!! XD so funny!!!?!?!
im a fish liksom jag e en fis
hahahahaaaaa skrattar hela tin när ja ser den ba visar kepan till nån på stad o bA:
jag e en fis? XD
dom ba:
oki

2.

mina sol glajjer:)

super"coola" eler vad?????! XD:P

3.:P den egear
favvo tröjan 2007:) den e kool men lite liten

4.
snygaste byksorna har dom varje dag:P:P har inte byt på liksom 5 år snart XD:P dom eger
aså elskar dom massa

de va allt ne juste
SKORNA!!!!!!!!!
glömde lol XD
asasdhär harni dojjorna :PP: dom eger massa XD
kramar til er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0